سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: ملوان می تواند در مزایده باشگاه نفت شرکت کند اما با توجه به بدهی های زیاد این تیم، بعید است شانسی برای برنده شدن در مزایده داشته باشد.

ابراهیمی: ملوان به دلیل بدهی های زیاد نمی تواند نفت را بخرداحمد ابراهیمی سرپرست باشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره قرار گرفتن باشگاه ملوان بین متقاضیان خرید نفت تهران اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم نفت از تهران خارج نمی شود اما مسئولان باشگاه ملوان انزلی براساس اطلاعیه فروش باشگاه نفت تهران می توانند با پرداخت 10 درصد از قیمت پیشنهادی خود در قالب ضمانت نامه بانکی و واریز پنج میلیون تومان به عنوان مجوز حضور در جلسه توجیهی فروش باشگاه که چهارشنبه هفته آتی برگزار می شود، در این مزایده شرکت کنند.

وی افزود: البته با توجه به این که قرار است بلافاصله پس از فروش نفت، مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت پرداخت شود، بعید می دانم ملوانی ها شانسی برای برنده شدن در مزایده و خرید نفت داشته باشند . تا آن جایی که من اطلاع دارم این باشگاه بدهی فراوانی به بازیکنان و کادرفنی فعلی و گذشته خودش دارد.

ابراهیمی درخصوص این که گویا قرار است دوستان علی دایی با خرید باشگاه نفت، هدایت زردپوشان پایتخت در فصل جاری لیگ برتر را به وی بسپارند، گفت: در مورد این موضوع هیچ اطلاعی ندارم. به هر حال هر فردی که براساس شرایط مزایده توانایی تسویه بدهی نفت با افراد حقیقی و حقوقی را دارد، می تواند در مزایده شرکت کند.

وی ادامه داد: امروز در برخی رسانه ها خبری منتشر شده بود مبنی بر این که تکلیف واگذاری نفت چهارشنبه و همزمان با برگزاری جلسه توجیهی مشخص می شود اما باید بگویم در این جلسه خریداران پاکت های پیشنهادی خود را به باشگاه و کمیته واگذاری تحویل می دهند و شنبه هفته آتی پس از باز شدن پاکت ها، نفت به بالاترین قیمت فروخته می شود.

سرپرست باشگاه نفت درباره غیر قانونی بودن قرارداد علی رضا بیرانوند با پرسپولیس بیان کرد: ترجیح می دهم پس از قطعی شدن فروش باشگاه درمورد این موضوع صحبت کنم اما به هر حال در صورتی که قرارداد بیرانوند تا پایان جام حذفی باشد، مالک جدید به راحتی به وی اجازه جدایی نمی دهد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار