مديركل امور شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد از رسيدگي به درخواست ٤ هزار نفر از متقاضيان نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر اين دانشگاه در نيم سال تحصيلي جديد خبر داد.

محمد تقي طباطبايي مديركل امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي درگفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شكايت دانشجويان شاهد نسبت به اعلام دير هنگام نتايج نقل و انتقالات گفت: در هر نيم سال تحصيلي درخواست ٤ هزار نفر از دانشجويان شاهد و ايثارگر مورد بررسي قرار مي‌گيرد، اكثر دانشجوياني كه نسبت به دير اعلام شدن نتايج درخواست خود شكايت دارند افرادي هستند كه خارج از مهلت معين و همزمان با شروع ثبت نام دانشگاه ها تقاضاي خود را ارسال می‌كنند.

وي افزود: كليه متقاضيان بايد در زمان تعيين شده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام كنند، تاخير و جاماندن از ارائه درخواست بر عهده دانشجو است.

طباطبايي با بيان اين كه پرداخت ١٠٠ درصد شهريه دانشجويان شاهد بر عهده بنياد شهيد و امور ايثارگران است، تصريح كرد : هيچ واحدی اجازه جلوگيری از تحصيل اين دسته از دانشجويان را به دليل ديركرد در پرداخت شهريه ندارد.

مدير كل دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشجويان در صورت بروز هرگونه مشكل در ثبت نام، دريافت كارت ورود به جلسه و حتی تحويل مدارك خود می‌توانند آن را با اداره كل امور شاهد و ايثارگر سازمان مركزی در ميان بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار