بايد تلاش كنيم تا دو سال آينده دستگاه های آب شيرين كن را از خانه ها برداريم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار كرد: مهمترین وجه سیاست های رفاهی كه در مجموعه دولت اتخاذ شده توانمندسازی است. حركت اصلی سیاست های دولت به سمت فقرزدایی و جلوگیری از فرو افتادن افراد به دهک های پایین است.

علی ربیعی افزود: توانمند كردن افراد برای اداره زندگی خود و تأثیرگذاری مثبت بر زندگی محیط خود در برنامه ها این وزارت قرار دارد.

ربیعی بیان كرد: طرح درمان سلامت، بیمه اجتماعی فراگیر و طرح حمایت غذایی از جمله سیاست های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی است كه به منظور مبارزه با فقر دنبال می شوند.

وی عنوان كرد: توانمندسازی یكی از اولویت های مهم این وزارتخانه است كه در صورت توجه به آن عدالت را به معنای واقعی می توان در كشور ایجاد كرد.

ربیعی اضافه كرد: عدالت در قالب سیاست های بی خردی كه شعار عدالت سرمی دهند هرگز ایجاد نمی شود. در حقیقت گسترش فقر، فساد اداری، اقتصادی و سیاسی زیرسایه شعارهای عدالت بی برنامه و در بدترین نوع ممكن شكل می گیرد.

ربیعی با ابراز اینكه فقرا روز به روز فقیرتر می شوند، گفت: امروز اول به خرمشهر رفته و بعد برای حضور در این مراسم به اهواز آمدیم. با شرایطی که مردم دارند، به نظرم باید تلاش كنیم تا دو سال آینده دستگاه های آب شیرین كن را از خانه ها برداریم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.