مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی عملیات چهار خطه شدن مسیر ترانزیتی جنوب به غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهادری گفت:14 کیلومتر دیگر هم از عملیات چهار خطه شدن مسیر ترانزیتی جنوب به غرب کشور در مسیر لرستان – کرمانشاه،حد فاصل سه راهی هرسین به هرسین با پیشرفتی فیزیکی بالغ بر 50 درصد در حال اجراست..

ویبا اشاره به اینکه مبلغ قرارداد اين پروژه بیش از19 ميليارد تومان است ادامه داد: این عملیات در سال 94 رديف اعتباری نداشته اما در سال جاری با قرار گرفتن در ليست پروژه های ملی و برخورداری از رديف اعتباری پيش بينی مي شود،در صورت تخصيص نقدينگی تا پايان سال مالی 95 به بهره برداری برسد.

بهادری گفت:طول این مسیر از سه راهی هرسین به هرسین 24 کیلومتر است که در هفته دولت سال گذشته، 3 و نیم کیلومتر به بهره برداری رسید و با اتمام آن ،عمليات چهار خطه شدن از سمت هرسين به نور آباد در مسبر ارتباطی به استان لرستان آغاز خواهد شد.

با اتمام این پروژه ملی و اتصال شهر های اهواز – اندیمشک _خرم آبادنورآباد – هرسین – کرمانشاه،در یک راه ترانزیتی،تردد از جنوب به غرب کشور مخصوصا در زمینه فعالیتهای اقتصادی از کیفیتی به مراتب بالاتر و در خور توجه برخوردار شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.