مسابقات سنگنوردی معلولان جهان از 15 شهریور سال جاری در فرانسه برگزار خواهد شد و سنگنوردان کشورمان خود را برای این رقابت ها آماده می کند.

پاریس میزبان سنگنوردان معلول دنیابه گزارش خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،فدراسیون جهانی سنگنوردی برای توسعه ی این ورزش در دنیا اقدام به برگزاری مسابقاتی می کند تا سنگنوردان معلول همیشه آماده باشند وفعالیت در این بخش ادامه پیداکندوباتوجه به اینکه زمزمه های ورود این ورزش پر طرفدار به المپیک  به گوش می رسد ،سنگنوردی معلولان هم گسترش می یابد.

برای اینکه انگیزه در این قشر بیشتر شود رقابتهای جهانی هر ساله در یکی از کشورهای جهان برگزار می شود در سال جاری هم فرانسه میزبان سنگنوردان معلول دنیاست که از 15 شهریور 95 در پاریس برگزار خواهد شد.

سنگنوردان معلول وجانباز ایران هم خود را برای این رقابتها آماده می کند.
سنگنوردان معلول وجانباز کشور درپایتخت به رقابت پرداختند.

محمد طبیبی مسئول برگزاری این مسابقات درگفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشکاه خبر نگاران جوان گفت:سومین دوره مسابقات سنگنوردی معلولن وجانبازان قهرمانی کشوروانتخابی تیم ملی  درگرایش لید روز گذشته در سالن زنده یاد داودی انجام شد وطی آن 8 ورزشکار از استانهای : اصفهان ،تهران ،مرکزی،البرز،ایلام،قزوین  دیواره راصعود کردند
وی تصریح کرد:نفرات برتر این رقابتها شامل:
رده یndp2نونهالان محمد امین حمیدی از قزوین
رده یlaبزرگسالان حسن میرزا حسینی از البرز
رده یndp2 بزرگسالان مهدی اکبری از اصفهان
محسن پور قاسم از تهران
مهدی هوالی زاده از ایلام
رده ی ndp1 بزرگسالان
امیر سبزی از اراک
بهنام خلج از تهران
مسعود کوه نژاد از تهران هستند

طبیبی در پایان خاطر نشان کرد:استقبال از این رقابتها خوب بود وبرای مسابقات جهانی  پاریس فدراسیون تصمیم میگرد چند نفر اعزام شود
انتهای خبر/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار