سرمربی اخراجی باشگاه منچستر یونایتد هدف خود را از حضور در این تیم صرفا کسب تجربه دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای اسپرت؛
فن خال سرمربی باشگاه منچستر یونایتد پس از اخراجش گفت:
 مربیگری در باشگاه بزرگی مانند منچستریونایتد افتخار ‏بزرگی بود و انجام این کار، برآورده شدن یک آرزوی قدیمی بود.  از اینکه با منچستریونایتد قهرمان جام ‏حذفی شدم، احساس غرور می کنم. من در طول دوران حرفه ای ام 20 جام بردم اما بردن این جام که ‏دوازدهمین قهرمانی در جام حذفی در تاریخ منچستریونایتد بود، همیشه یکی از دستاوردهای ویژه دوران ‏حرفه ای من است.
بسیار ناراحتم که نتوانستم برنامه سه ساله ام را به پایان برسانم. معتقدم که اساس کار برای اینکه باشگاه ‏به پیش برود و به موفقیت های بزرگتری برسد، فراهم است. ‏
امیدوارم قهرمانی در جام حذفی سکویی برای موفقیت های بیشتر در فصل آینده برای این هواداران ‏پرشور فراهم کند. ‏ من که سابقه مربیگری در هلند، اسپانیا و آلمان را داشتم، همیشه دوست داشتم فرصت مربیگری در ‏انگلیس را به دست بیاورم و بخشی از فرهنگ فوتبال انگلیس باشم. هر دو این تجربیات فوق العاده بود.

از ‏بازیکنان تشکر می کنم و برای آنها در فصل آینده بهترین ها را آرزو دارم. کار کردن با آنها لذت بخش ‏بود.امیدوارم پیشرفت بازیکنان جوانی که به آنها فرصت بازی دادم، ادامه پیدا کنم.از مدیران و مالکان باشگاه به خاطر دادن فرصت مربیگری در چنین باشگاه بزرگی، تشکر می کنم. ‏‎ ‎همچنین باید از هواداران باشگاه تشکر کنم. آنها بهترین هواداران دنیا هستند. 



انتهای پیام
برچسب ها: فن خال ، مورینیو ، یونایتد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار