ملی پوش فوتسال کشورمان گفت: جام جهانی در گروهی قرار داریم که همه می گویند گروه آسانی است اما من نظر دیگری دارم و متوجه نمی شوم چرا اینگونه از آسانی گروه صحبت می کنند.

گروه ایران در جام جهانی فوتسال آسان نیستحسین طیبی ملی پوش تیم ملی فوتسال کشورمان در اردوی کرج و در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای تیمی که خود را آماده حضور در رقابت های جام جهانی می کند شرایط اردو بسیار نامطلوب است اما امیدواریم با گذر زمان شرایط بهتر شود.

ایران تیم نخست آسیا است و ما در رقابت های جام ملت های آسیا خود را اثبات کردیم البته معلو نیست در صورتی که قهرمانی را از دست می دادیم چه اتفاقی می افتاد.
در حال حاضر ناظم الشریعه به عنوان شخص اول کادرفنی به دنبال بحث اردو است اما معتقدم کار سرمربی در شرایط حساس فعلی کارهای مهمتری دارد و نباید پیگیر مسائل اردو باشد.
 
طیبی ادامه داد: در شان تیم ملی نیست که شرایطش خوب نباشد به قول ناظم الشریعه ما خواسته زیادی نداریم  و فقط می خواهیم شان و شخصیتمان حفظ شود که بتوانیم برای رسیدن به هدف با تمرکز حرکت رو به جلویی داشته باشیم.

حسین طیبی درباره گروه تیم ملی در جام جهانی کلمبیا گفت: در گروهی قرار داریم که همه می گویند گروه آسانی است اما من نظر دیگری دارم و متوجه نمی شوم چرا اینگونه از آسانی گروه صحبت می کنند، گروه ما خیلی سخت است ولی به هر حال برای هدفی که داریم تلاش می کنیم و برایمان مهم نیست با کدام تیم بازی کنیم، تمام تلاشمان را برای رسیدن به جمع چهار تیم دنیا به کار می گیریم اما این امر فقط به حرف نیست و باید در عمل باشد و برای احقاق این مهم نیاز به  برنامه ریزی و بازی تدارکاتی داریم البته  مهم ترین مورد بازی های تدارکاتی است که متاسفانه دیدار تدارکاتی نداشتیم البته ان شاالله با انجام چند بازی تدارکاتی نیز وضعیت بهتر می شود.

طیبی در انتها افزود: سعی داریم  روی خوب این مسائل را بینیم و در این صد روز باقی مانده تلاش هایمان را به کار می گیریم اما باید امکانات فراهم شود زیرا ژاپنی که از حضور در جام جهانی باز مانده بازی تدارکاتی دارد و ایران از این لطف محروم شد.

 مسئولین در این مدت کوتاه تا آغاز جام جهانی قول مساعدت داده اند و  برنامه ریزی خوبی برایمان خواهند کرد تا با شرایط خوب به جام جهانی برویم زیرا این رقابت ها  مثل جام ملت ها نیست و همه تیم ها با برنامه ریزی و تدارکات قوی می آیند ان شاالله که این شرایط برای ما بهتر شود تا به آن هدفی که داریم برسیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار