امام جمعه دزفول گفت: دزفول با فرزندان دلیرش با تجهیزات و سلاح اولیه 2 تیپ زرهی و مکانیزه عراق را در کنار رودخانه کرخه زمین گیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،،حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر سه شنبه در همایش چهارم خرداد روز دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری دزفول را سرزمین افتخارات نامیدند افزود:در شرایطی که صدها و هزاران موشک و گلوله توپ و صدها راکت به دزفول اصابت کرد ، یک لشکر از دزفول برای مقابله با تجاوز دشمن بعث بسیج شد و 6 فرمانده لشکر از دامان این شهر قهرمان به کشور معرفی شدند. 

وی افزود:دزفول با فرزندان دلیرش با تجهیزات و سلاح اولیه 2 تیپ زرهی و مکانیزه عراق را در کنار رودخانه کرخه زمین گیر کرد. 

امام جمعه دزفول آیت الله سیدمجدالدین قاضی را پیربسیجی و نماینده امام خواند و گفت: آیت الله قاضی با ماندن در شهر اسوه مقاومت و ایثار شد. 

وی خطاب به مسئولان و سرداران دفاع مقدس گفت:نگذارید عظمت مردم دزفول و خوزستان دلاور در گذر زمان محو شودو دشمن بتواند نعمت بی بدلیل فرهنگ ایثار و شهادت را از ملت ایران بگیرد.
 
حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار کرد:امروز فرهنگ استقامت و پایداری در مقابل مستکبران جهانی تنها کلید نجات ملت ایران است. 

همایش چهارم خرداد روز دزفول با حضور اقشار مختلف مردم دزفول ، خانواده معظم شهدا ، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و نیز سردار محمدرضا نقدی عصر سه شنبه در مصلای امام علی(ع) این شهر آغاز شده و ادامه دارد. 

به پاس مقاومت و پایداری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد به نام روز دزفول نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: دزفول ، خرداد ، جنگ ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار