سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: هندبال کشور دچار مشکلات مالی است و تیم هندبال مس نیز از این موضوع جدا نمی‌باشد.

هندبال کشور دچار مشکلات مالی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سیدمحمد موسوی  پس از کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر این فصل هندبال کشور، این مقام را بسیار با ارزش توصیف کرد.

وی افزود: بازی‌های این فصل واقعا شرایط خاصی داشت و برگزاری بازی‌ها به صورت فرسایشی برای تمامی تیم‌ها اشکالات جدی ایجاد کرده بود.

موسوی اظهار کرد: به واسطه‌ی بازی‌های تیم ملی و اردوهای این تیم وقفه‌های طولانی در لیگ ایجاد شد و این می‌توانست کیفیت و آمادگی بدنی تیم‌ها را با چالش مواجه کنداما تیم مس کرمان خوشبختانه شرایط خوبی داشت واینکه  توانست خود را به جمع چهار تیم برتر کشور برساند نشان دهنده این مطلب است که تیم مس در شرایط مطلوب فنی بازی‌هایش را دنبال کرد.

وی ادامه داد: در بازی رده‌بندی  تیم تهرانی برای جبران نتیجه‌ی بازی رفت آمده بود اما با بازی خوبی که شاگردان ما در نیمه‌ی اول انجام دادند موفق شدیم بار خود را ببندیم.

سرمربی مس کرمان با اشاره به نیمه‌ی دوم این بازی گفت: فکر می‌کنم در این نیمه خستگی زیاد موجب شد بازیکنان ما انگیزه‌های خود را از دست بدهند و همین فرصت را به تیم تهرانی داد که بازی را نزدیک کند و در کار تیم ما گره ایجاد کند ولی بهرشکل بازیکنان تیم ما نیز مصمم بودند که در همین بازی کار سومی خود را تمام کنند که در نهایت موفق به این کار نیز شدند.

موسوی گفت: در بازی رده‌بندی ما بازی مشکلی برابر تیم تهران در زمین آن‌ها داشتیم که به هر صورت ممکن موفق شدیم تیم تهران را در زمین خود ناکام بگذاریم ودر عین ناباوری همگان در این فصل به مقام سوم این دوره از رقابت ها برسیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار