مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با ارائه تخفیفات ویژه در نیمه شعبان، قدرت خرید شهروندان مشهدی افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی افزود: با توجه به تجربه تقاضای خرید شهروندان در سال های گذشته این سازمان نسبت به ارائه تخفیفات ویژه به مناسبت نیمه شعبان اقدام کرد، که سبب مراجعه بیش از 68 هزار شهروند به فروشگاه های شهرداری و افزایش قدرت خرید شهروندان شد.
وی با تاکید بر افزایش دو برابری مراجعه کنندگان به فروشگاه های "شهرما" بیان داشت: با عرضه تخفیفات 10 تا 30 درصدی به مناسبت نیمه شعبان به طور متوسط روزانه 30 هزار شهروند به فروشگاه های شهرما مراجعه کرده اند.

محبی افزود: این در حالی است که آمار مذکور در روزهای عادی سال، 15 هزار نفر در روز بوده است.

وی با اشاره به ارائه تخفیفات ویژه در محصولات فروشگاه های زنجیره ای "شهرما" به مناسبت نیمه شعبان، تصریح کرد : ارائه تخفیفات ویژه در ایام خاص سال به منظور ایجاد رقابت در فروشگاه های شهرداری و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد ادامه داد: اقدامات و تمهیدات شهرداری در نیمه شعبان سبب جلب رضایت و افزایش قدرت خرید شهروندان شده است.

محبی در خاتمه اظهار کرد: از 30 اردیبهشت ماه امسال به مدت سه روز کلیه محصولات فروشگاه های شهرداری با تخفیفات ویژه در 25 فروشگاه شهرداری مشهد ارائه شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.