رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 236 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان کنارک زیرسازی و روکش آسفالت گرم و سرد در سال گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،؛مجید شه بخش افزود: برای اجرای این مقدار راه روستایی 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: زیرسازی و روکش آسفالت گرم راههای روستایی شهرستان کنارک به طول 46 کیلومتر در جاد های روستایی تنبلان - منه بالا به طول 32 کیلومتر، محور روستایی دوکی - گو به طول پنج کیلومتر، محور روستایی دوکی - دوراهی جوزدر به طول هفت کیلومتر و محور تنبلان - کلیری- دوکی به طول 2 کیلومتر در سال گذشته اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت سرد در جاده روستایی گنجی - جوزدر به طول 11 کیلومتر، محور روستایی چاهان زرآباد 12 کیلومتر و راه روستایی تنک به طول هفت کیلومتر در سال 94 در این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت با احداث 76 کیلومتر زیرسازی و روکش آسفالت گرم و سرد جاده های روستایی کنارک سه هزار و 337خانوار با جمعیتی بالغ بر 14هزار نفر از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر خاطر نشان کرد: با هدف نگهداری جاده های روستایی که در سالیان گذشته در کنارک احداث شده 160 کیلومتر فوگ سیل نیز سال گذشته در محورهای روستایی این شهرستان اجرا شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار