به مناسبت سومین سال از تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، مراسم شبی با شهدا در محل سالن همایش کوثر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در این مراسم تقارن سالگرد تدفین شهدای گمنام با آزادسازی خرمشهر را مهم ارزیابی نمود و گفت: رزمندگان ایران اسلامی در عملیات بیت المقدس با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) توانستند خرمشهر را که ۱۹ ماه در اشغال رژیم بعثی صدام بود در کمتر از یک ماه آزادسازی نمایند.

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده افزود: پس از دوران دفاع مقدس و در شرایط کنونی کشور، دشمنان با وضع نمودن تحریم های ظالمانه به سمت و سوی جنگ اقتصادی با ایران حرکت نموده اند و لذا جهاد در شرایط کنونی جامعه نیز مهم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری رمز جهاد در حوزه اقتصاد را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامیده اند و لذا باید امسال تمامی آحاد مردم در زمینه این جهاد که فرموده ولی فقیه است تلاش و کوشش کنیم.

حجت الاسلام سید یاسر موسوی از روایان راهیان نور در این مراسم با روایت گری چند خاطره از شهدا گفت: شهدای اسلام از صدر تا کنون بنا به آیات و روایات زنده و جاوید هستند و این موضوع با بررسی خاطرات شهدا برای همگان آشکار است.

در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه دفاع مقدس و فتح خرمشهر که شامل غرفه های مختلف مذهبی و فرهنگی از جمله معراج شهدا، حسینیه شهدا، سنگر فرماندهی، دلنوشته های روز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، عکس یادگاری روز تدفین، محصولات فرهنگی، کتب شهدا، میدان مین و بیمارستان صحرایی بود، افتتاح شد و همچنین دانشجویان بسیجی با تنظیم طوماری حمایت خود را از کالاهای ایرانی اعلام نمودند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار