اردبیل؛

افزایش پروازهای شبانه فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: بر اساس درخواست‌های مردمی پروازهای شبانه فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فخرالدین هاشمی در جلسه بررسی توسعه پروازهای فرودگاه اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون فرودگاه اردبیل با تمام امکانات و تجهیزات مدرن خود آماده هرگونه پرواز در طول 24 ساعت شبانه‌روز است و ما مشکلی از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه فرودگاه اردبیل از نظر فرودگاه‌های هم سطح خود جزو فرودگاه‌های شاخص و رده نخست کشور است، افزود: در حال حاضر تمام دستگاه‌ها و تجهیزات کمک‌ناوبری VOR، ILS، DME، NDB‌در این فرودگاه نصب و راه‌اندازی شده است و با توجه به وجود باند متقاطع امکان هرگونه پرواز در این فرودگاه مهیا است.

هاشمی تجهیز و تامین امکانات پشتیبانی، دستگاه‌های کمک ناوبری ، ایمنی، مخابراتی و هواشناسی را دیگر بخش‌های فعال فرودگاه اردبیل برشمرد و بیان کرد: با راه‌اندازی این بخش‌ها ایمنی و امنیت پروازها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به جرات می‌توان گفت که فرودگاه اردبیل جزو پیشروترین فرودگاه‌ها در سطح خود است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل انجام 44 پرواز هفتگی را در فرودگاه اردبیل یک موفقیت خواند و تصریح کرد: خوشبختانه در سال قبل بیش از یک هزار و 664 پرواز داخلی و خارجی و 206 هزار و 677 نفر مسافر از این فرودگاه جابه‌جا شده است.

وی از پروازهای شبانه هواپیمایی آسمان از این فرودگاه در مسیر تهران به اردبیل و برعکس خبر دادو گفت: با توجه به درخواست مسافران مبنی بر افزایش پرواز شبانه از این فرودگاه ،هواپیمایی آسمان روزهای شنبه ساعت 11 این پروازها را انجام داده و مقرر به برقراری این پرواز در کل ایام هفته شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.