رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت:حضور در دو تورنمنت بین المللی ترکیه و آلمان فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد ملی پوشان است.

حبیب خمجانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تیم ملی بسکتبال با ویلچر همراه با لژیونرها در اردو به سر می برد و ما به دنبال هماهنگی دیدارهای تدارکاتی تیم هستیم که  از میان گزینه های مختلفی که برای اردوی برون مرزی داشتیم، سفر به ترکیه و آلمان را انتخاب کردیم.
 
وی افزود: ترکیه و آلمان به علت اینکه در فاصله چند روز از یکدیگر، میزبان تورنمنت هایی هستند که به نظر می رسد تیم های خوبی هم در آنها حضور خواهند داشت و برای ارزیابی تیم ملی از لحاظ نقاط ضعف و قوت ملی پوشان مفید است تا مورد شناسایی قرار گیرد. تورنمنت بین المللی بسکتبال با ویلچر ترکیه ۴ تا ۱۰ تیرماه برگزار می شود و ۲۰ تا ۲۵ تیرماه هم زمان برگزاری تورنمنت بین المللی آلمان اعلام شده است.
 
خمجانی ادامه داد: حضور در این دو تورنمنت برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بار فنی خوبی می تواند داشته باشد از همین رو پیشنهاد آن را با کمیته ملی پارالمپیک مطرح کردیم که مورد موافقت مسئولان هم قرار گرفت. بنابراین حضور در این دو رویداد را در برنامه قرار داده ایم.
 
وی در خصوص سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گفت: تیم ملی با حضور 21 بازیکن از دوم خرداد وارد اردوی آمادگی شده که این اردو تا 12 خرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی ادامه دارد و پس از آن با نظر کادر فنی تیم ملی ، 4 تا 5 ملی پوش از لیست بازیکنان تیم حذف می شوند.این روند تا دو اردوی آخر ادامه دارد تا ترکیب 12 نفر نهایی تیم ملی برای حضور در ریو مشخص شود.
 
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: برای پیگیری کارهای لازم جهت دریافت روادید و بلیت هستیم و حضور ملی پوشان در اردوی تهران باعث شده که این کارها با سرعت بیشتری انجام شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حضورمان در این تورنمنت ها قطعی است. طبق برنامه تیم ابتدا در تورنمنت ترکیه شرکت و سپس به کشور بازگشته و پس از چند روز استراحت و پیگیری دوباره تمرینات، آماده حضور در تورنمنت آلمان می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار