نمایش «آلونک تلخ» با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در امیدیه اجرای عمومی ‌شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه گفت: نمایش آلونک تلخ با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه اجرا شد.

مهدی درویش اظهار داشت: کار با موضوع مبارزه با مواد مخدر باید به صورت عملی اجرا شود  و کار فرهنگی در این خصوص نیازمند زمان و هزینه است.

وی با اشاره به نگاه ویژه فرماندار امیدیه در استفاده از پتانسیل بالای هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایجاد و بستر سازی مناسب به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: خوشبختانه با برگزاری جلسات منظم و کاربردی که با نظارت مستقیم فرماندار صورت می گیرد برنامه های مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان تدوین شده که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در همین راستا اقدام  می‌کند.

درویش خاطر نشان کرد: اعتیاد یکی از معضل‌ها و آسیب‌های اجتماعی قرن حاضر  است که اجرای برنامه‌های فاقد خروجی تاثیری در مبارزه با آن نخواهد داشت.

وی  بیان داشت: یکی از شیوه‌های تهاجم فرهنگی دشمن در کشورهای مسلمان ترویج و عادی‌سازی استفاده و استعمال مواد مخدر در سطح جامعه است که بهترین برنامه برای مقابله با این کار انجام کارهای فرهنگی متناسب با سن و موقعیت افراد آن جامعه است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار