حضور 82 شرکت دانش بنیان خارجی در نمایشگاه نوع آوری و فناوری

دبیر نمایشگاه نوع آوری و فناوری گفت :این نمایشگاه با حضور 173 شرکت ایرانی و خارجی با هدف توسعه مناسبات بین المللی برگذار شد.

مجید نجفیان دبیر نمایشگاه نوع آوری و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به برگزاری نمایشگاه های آموزشی اظهار داشت: در کنار نمایشگاه نوع آوری اینوکس شش کارگاه آموزشی با حضور 12 کشور عضو عدم تعهد به همراه شرکت های دانش بنیان داخلی انجام می شود.

وی ادامه داد: در نشست شبکه سازی و نوع آوری موضوعات تخصصی در زمینه های فناوری تحت پنل های مختلف با شرکت متخصصان داخلی و خارجی بررسی و در حوزه های فناورانه  I C T  ، نفت و گاز و تجهیزات پزشکی بحث های مختلف مطرح و نتیجه اش برای انجام پروژه های علمی به کار می رود.

نجفیان در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: توسعه فعالیت های بین المللی و ایجاد بستری مناسب  برای همکاری در زمینه های فناوری است که این نمایشگاه با حضور 82 شرکت خارجی و 91 شرکت ایرانی برگزار شده است.

وی یاد آور شد: در این نمایشگاه نوع آوری 180 مهمان خارجی حضور دارند که قرار است از پارک فناوری پردیس بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار