سایت جی.اس.ام در هر دقیقه مکالمه 2 تومان بیشتر هزینه ندارد که نصب و راه‌اندازی این سایت تا دو هفته آینده در طسوج اجرا می‌شود.

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل  شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی در منطقه طسوج، اظهار کرد: شرکت مخابرات برای بحث مخابرات این منطقه تاکنون 800 میلیون تومان هزینه کرده است.
 عبدالحسین افتخاری با ذکر این مطلب که جهت اینکه ما بتوانیم یک سیگنال مخابراتی به این نقطه برسانیم باید ایستگاه‌هایی داشته باشیم، عنوان داشت: یک سایت در این منطقه به نام سایت آرشیش داریم که در یک نقطه مرتفع واقع شده و صاعقه و رعد برق آسیب‌های زیادی به آن وارد کرده است.
 
وی، افزود: کما اینکه طی این مدت خدمت دوستان هستیم بیش از سه بار کامل این سایت در اثر رعد و برق سوخته است.
 
افتخاری با بیان اینکه بر اثر رعد و برق آسیب زیادی به سایت می‌رسد، خاطرنشان کرد: بیش از 100 میلیون تومان برای بازسازی این سایت هزینه شده است.
 
این مسؤول، اضافه کرد: جدیدا آسیبی به این سایت رسید که باعث آسیب دیدن ترانس شبکه برقی شد که ما از طریق آن به سایت وصل می‌شدیم.
 
مدیرعامل  شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 650 میلیون تومان در قالب طرح اختصاصی اجرا کردیم که بتوانیم به یک نقطه ارتباطی برسیم، تصریح کرد: سایتی نیز داریم به نام سایت جی.اس.ام که هزینه ثابتی دارند و در هر دقیقه مکالمه 2 تومن بیشتر هزینه ندارد.
 
وی، افزود: با توجه به اینکه ما به این نتیجه رسیدیم که این سایت شبکه گران و گسترده‌ای نیست، نصب و راه‌اندازی مجدد این سایت را تا دو هفته آینده اجرا می‌کنیم چراکه با راه‌اندازی این سایت، رعد و برق هم آسیبی به آن نمی‌رساند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: راه اندازی ، سایت ، طسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.