شهادت آرزوی دیرینه انسان های خداباور

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام گفت : خون های پاک شهدای تشیع و تسنن منطقه در هشت سال دفاع مقدس درهم آمیخته شد و تفکر ایثارگری و شهادت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سید جعفر احمدی در یادواره ۱۷ شهید روستای نعتو و حومه منطقه صالح آباد با تجلیل ازمقام شامخ شهدا گفت:امروز بسیجیان مدافع حرم اهل سنت همراه برادران شیعه خودشان مشغول دفاع ازحرم اهل بیت (ع) در یک جبهه هستند که این وحدت ارزشمند است.

وی شهادت را آرزوی دیرینه انسان های خداباور، دین مدار و با معرفت دانست و تصریح کرد: امروز "وحدت شیعه و اهل سنت” در سایه تداوم افتخارات شهدا به درجه اعلاء رسیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام در ادامه به ویژگی و جایگاه شهدای بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و علمای بزرگی همچون آیت الله بهاءالدینی و امیر سپهبد شهید صیادشیرازی ضمن افتخار بسیجی بودن بر جایگاه شهدای بسیجی نیز غبطه می خوردند و این نشان از عظمت این شهیدان خدایی است.

وی خلوص، ایثار و جهاد بسیجیان و رزمندگان اسلام را در طول هشت سال دفاع مقدس با روایتگری به تصویر کشید و اظهارداشت: بسیجیان امروز هم علمدار بصیرت در جامعه اسلامی هستند و بر اجرای فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر به عنوان سرباز امام زمان(عج) تأکید دارند تا جلوی انحراف برخی مسئولان گرفته شود.

حجت الاسلام سید جعفر احمدی گفت: اگر بسیجیان نقدی بر عملکرد دولتمردان در طول این ۳۷ سال از عمر انقلاب داشته اند از روی دلسوزی بوده است و دولت ها را از خود می دانند، چون معتقد هستند که دولت باید خوب خدمت کند تا در سطح جهان الگو شوند.

تأکید کرد: هر دولتی باید با الگوی پیشرفت، مجاهدت و اطاعت از ولی فقیه باعث افتخار نظام اسلامی شوند و این تفکر بسیج است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.