معاون امور تشکل های اتاق بازرگانی کشور، حمایت از واحد های تولیدی را از اولویت های اتاق بازرگانی دانست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، هومن حاجی پور در نشست مشترک با اتاق بازرگانی استان مرکزی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت های کاری اتاق بازرگانی است گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور تشکل ها باید با توان و نگاه کارشناسی بالا دولت را یاری کنند.
حاجی پور افزود: بستر و فضا برای حضور تشکل های بخش خصوصی در اتاق بازرگانی کشور فراهم است و توسعه اقتصادی کشور در گرو همدلی و همبستگی های تشکل های بخش خصوصی و ارائه راهکارها به دستگاه های اجرایی است.
وی گفت: مهمترین مأموریت اتاق بازرگانی مشاوره و ارائه راهکار به سه قوه است و حرکت این تشکل ها هر چه قدر گروهی و اجتماعی باشد باعث شکوفایی بیشتر اقتصاد می شود.
جعفری رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی هم گفت: استان مرکزی از استان های بسیار فعال در حوزه صنعت و اقتصاد است و با وجود تشکل های تولیدی صنعت باید به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی شود.
وی افزود: متنوع ترین محصولات صنعتی کشور در استان تولید می شود و برای حمایت و پیشرفت این صنایع نیازمند ایجاد تشکل ها هستیم و باید کمک مالی به این تشکل ها در بدنه اقتصاد دنبال کنیم .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، اتاق ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.