بر اساس یک گزارش، علی رغم تشدید تدابیر شدید امنیتی، فرودگاه های آمریکا بسیار آسیب پذیر هستند.

فرودگاه های آمریکا بسیار آسیب پذیرندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: عبور افراد از موانع امنیتی مستقر در فرودگاه های آمریکا بدون آن که نیروهای امنیتی متوجه شوند روز به روز بیشتر می شود. برای مثال سال گذشته یک زن بعد از آن که وسایل همراه خود را از موانع امنیتی و فنس های اطراف فرودگاه سانفرانسیسکو به داخل فرودگاه پرتاب کرد، از این فنس ها عبور کرد و وارد محوطه فرودگاه شد. 

پلیس آمریکا بعدها اعلام کرد این زن قصد داشت یکی از هواپیماهای این فرودگاه را سرنگون کند.

در ادامه این گزارش آمده است با وجود تشدید تدابیر امنیتی در فرودگاه های آمریکا، موارد زیادی مشاهده شده اند که نشان می دهند فرودگاه های آمریکا از نظر امنیتی تا چه حد آسیب پذیر هستند و افراد می توانند با عبور از موانع امنیتی فرودگاه های این کشور، خود را به داخل فرودگاه ها برسانند، بدون آن که نیروهای امنیتی متوجه شوند. به طوری که هر ده روز یک مورد عبور افراد از موانع امنیتی مستقر در فرودگاه های پر تردد آمریکا گزارش می شود.

نتایج بررسی های خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می دهد سال گذشته، 268 مورد عبور افراد از موانع امنیتی در 31 فرودگاه آمریکا به وقوع پیوسته است.

اداره امنیت حمل و نقل آمریکا هم در گزارش جدید خود اعلام کرد 305 مورد عبور افراد از موانع امنیتی فرودگاه های این کشور در سال گذشته به وقوع پیوسته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار