به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
گرگان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: سامانه 122 این شرکت دارای سه اپراتور و مجهز به امکانات ثبت حوادث، اتفاقات و سایر خدمات به مشترکان است.
محمدهادی رحمتی گفت: تمام تماس ها در این سامانه به صورت 24 ساعته ضبط و با ایجاد بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین، آدرسها ذخیره می شود.
وی اضافه کرد: سامانه 122، برای پاسخگویی به همه سوالات مربوط به حوادث آب و فاضلاب، درخواست تعمیرات، قبوض آب، افت فشار در ماههای گرم سال و گزارش انشعابات غیرمجاز راه اندازی شده است.
پیش از این 122، تنها سامانه ای برای دریافت گزارش مشکلات آبی شهروندان گلستان بود و هیچ گونه ثبت سیستمی و جامع از این مشکلات در آن انجام نمی شد که مشکلات بعدی را در پی داشت.
انتهای پیام/ ص
واقعا سخته بچه ها رو قانع کرد که اب قطع توی این زمونه
چندین سال عید قربان ک مردم قربانی میکنن نیاز شدید ب آب هس آب قطع?
آب با تانکر میارین اما عمدتا این خانومها هستن ک با دبه آب میکشن خونه هاشون ،ک زمستون بخاطر حمل دبه های سنگین آب مبتلا ب کمر درد و پادرد میشن?
گوشی رو هم میذارین اشغال?
اگه آب کم ، جیره بندی کنین لااقل 5/6ساعت آب هر روز بیاد
الان چند روزه هر شب آب گرگان منطقه کمربندی قطع میشه جالبه قبلا ساعت۱۱ یا ۱۲ شب قطع میشد ولی از دیشب ساعت ۷ یا ۸ قطع میشه.یعنی مردم زندگی ندارن.بخدا بسه دیگه.با این شرایط کرونا که نیاز بیشتر به آب هست.هر چی هم زنگ میزنم ۱۲۲ آشغاله عمدا اشغالی میزارن.ما حرفمونو به کی بگیم