پیکر سرگرد خلبان روزبه ناظریان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم تنکابن تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیکر سرگرد خلبان روزبه ناظریان از مصلی جمعه تنکابن تا گلزار شهدا تشییع و در قطعه شهدا درکنار دیگر همرزمانش آرام گرفت.

آیین تشییع پیکر این شهید والا مقام با نواختن مارش نظامی و ادای احترام نظامیان و با استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار شهرستان تنکابن در مسیرهای منتهی به گلزار شهدا همراه بود.

یاداوری می شود: شهید روزبه ناظریان در سال 1358 در تنکابن دیده به جهان گشود و پس از پایان تحصیلات متوسطه در سال 1377 برای تحصیل در رشته خلبانی وارد دانشگاه هوایی شهید ستاری و سال 1381 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

وی پس از فارغ التحصیلی به دزفول رفت و با نشان دادن قابلیت هایش در آنجا ، برای خلبانی هواپیمای میگ 29 به تهران بازگشت .

این شهید سرافراز روز سه شنبه هفته گذشته هنگام ماموریت آموزشی ، هواپیمایش که از نوع میگ 29 بود در باند پرواز پایگاه هوایی همدان ، دچار نقص فنی شد .

خلبان ناظریان در پی این حادثه بشدت زخمی شد و به بیمارستان بعثت همدان انتقال یافت اما به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کمک خلبان نیز که در این حادثه به بیرون هواپیما پرتاب و مجروح شده بود؛ اینک در بیمارستان بستری است از شهید خلبان روزبه ناظری که هنگام شهادت 37 ساله بود ، یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

 
 

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، تشییع ، پیکر ، خلبان ، ناظریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.