در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در سوئد ، ملي پوشان ايران در سه مبارزه با شكست روبرو شد تا ايران به سه مدال برنز از اين رقابت ها بسنده كند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه مسابقات قهرماني جهان در سوئد ، ملي پوشان ايران در سه مبارزه با شكست روبرو شد تا ايران به سه مدال برنز از اين رقابت ها بسنده كند.
عبدالهي نماينده وزن ٤٨ كيلو در مصاف با حريف قدرتمند تايلندي، چوبات تيواكوران به ميدان رفت و نتيجه را به حريف واگذار و به مدال برنز اين وزن دست يافت.

در دومين رقابت ملي پوشان موي تاي در مسابقات جهاني سوئد اين حسين نصيري در دسته ٥١ كيلو گرم بود كه مقابل كوهلم ريكيموف روس قرار گرفت و با قبول شكست مقابل اين حريف آماده از راهيابي به فينال بازماند و به مدال برنز مسابقات جهاني ٢٠١٦ سوئد رسيد.

مجيد فلاح ديگر نماينده كشورمان در وزن ٩١ كيلوگرم تيم ملي در حالي مقابل پريماچوف اوكرايني به رقابت پرداخت كه عملا آخرين نفر تيم ايران بود كه براي فيناليست شدن بايد با تمام قوا مي جنگيد.

نتيجه سه راند مبارزه اين وزن نيز با برتري حريف بلند قامت اوكرايني به پايان رسيد تا به اين ترتيب پرونده تيم ملي موتاي ايران با سه برنز از مسابقات جهاني ٢٠١٦ سوئد بسته شود.

پيش از اين محمود ستاری، حسين كرمي و كاوه سليماني به رغم تلاشی که از خود نشان داد، نا کام ماندند و از گردونه رقابتها حذف شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار