امروزه جنگ نظامی در دنیا مطرح نیست چرا که جنگ نرم در حال پیشروی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان با بیان این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال هاست که تلاش می کنند این انقلاب را شکست دهند گفت:مجاهدت های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر با قدرت الهی بود که به نتیجه رسید.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت:رهبر فرزانه ی انقلاب در دیدار های خود نکات مهمی را برای جامعه یاد آوری می کننند که از جمله ی این نکات می توان به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان اشاره کرد که در آن به حیله ها و ترفند های دشمن برای نابودی انقلاب اشاره کرد.

وی افزود:رهبر انقلاب ت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی توصیه کردند.

نماینده ی ولی فقیه در شهرستان زنجان بیان کرد:با توجه به بیانات رهبری مجلس خبرگان رهبری باید انقلابی باشد و انقلابی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به مجلس گفت:دولت باید بر اساس قانون گزاری های مجلش پیش برود.

وی در ادامه گفت:یکی از سنت های مهم در استانه ی ماه رمضان غبار روبی مساجد است که بسیار مهم است.

نماینده ی ولی فقیه در زنجان خاطر نشان کرد:با توجه به بیانات رهبری مجلس باید متدین و متعهد به نظام باشد و از خطی مشی های آمریکا پیروی نکند و خواستار پیشرفت و توسعه باشد.

خطیب نماز جمعه ی زنجان بیان کرد:مساجد پایگاه اولیه ی اسلام بوده است و کسانی که در مسجد با همکاری کردم و هیات امنا فعالیت می کنند ستون مسجد هستند.

وی در ادمه با اشاره به 11 خرداد روز جهانی بدون دخانیات افزود:اعتیاد و دخانیات عامل بسیاری از بیماری هاست و افراد زیادی را در جهان به کام مرگ می کشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان با اشاره به سالروز درگذشت حجت الاسلام حاج سید علی اکبر ابوترابی گفت:ایشان 10 سال در زندان رژیم سعودی مقاومت را به همه نشان دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: جهاد ، نماز ، جمعه ، زنجان ، جنگ ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.