در هفته مبارزه با دخانیات هنرمندان و کاربران فضای مجازی کمپین هایی را تشکیل داده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظاهرا تصویر ریه های آلوده به دود دخانیات بر روی پاکت های سیگار  و خبرهایی مبنی بر مضرات استفاده از قلیان دیگر ترس و دلهره ای را به دل مصرف کنندگان راه نمی دهد. آمار نشان می دهد که روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان دخانیات افزوده می شود این در حالی است که سن استفاده از این اقلام کاهش پیدا کرده و این خود جای نگرانی است. ظاهرا نوع نگاه ها به مصرف قلیان، سیگار تغییر کرده و برخی از مردم به چشم تفریح به آن ها نگاه می کنند.

با نزدیک شدن به سالروز روز جهانی دخانیات که 31 ماه می مصادف با 10 خرداد و هفته ملی (4 الی 10 خرداد) است، برخی کاربران فضای مجازی و هنرمندان با تشکیل کمپین ها و هشتگ هایی از افراد مصرف کننده خواستند که استعمال هر گونه مواد دخانی را ترک کنند. این در حالی است که سلامت حق همه مردم است و با پیوستن به کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم" و "نه به سیگار و قلیان" در ارتقاء سلامت جامعه تلاش موثری داشته باشیم.


پرستو صالحی پیرامون همین موضوع نوشت: نه !!! به سيگار، نه !!! به قليان ، نه !!! اينهمه آلودگي هوا و ترافيك و استرس و ... كافي نيست براي به خطر افتادن سلامتي ؟! تورو خدا ديگه خودتون به خودتون آسيب نزنيد، به خودتون به اطرافيانتون از اين پس اين موضوع هم جز شرح وظايف من هست مبارزه با استعمال دخانيات. اين عكس سيگار در دست خودمم گذاشتم كه دوستان هميشه در صحنه زحمتش رو نكشند عكس متعلق به نقش در فيلم فصل سرد هست و سيگار ابزار صحنه ، بنده سيگار نميكشم واسه ي همينم خوب موندم نسبت به سنم دوست دارم ببينم چند نفر از دوستانم نه ميگن به سيگار و قليان ، رفقا ضرر و زيان قليان از سيگار هم بيشتره متاسفانه ...فقط بنويسيد نه


قلیان ها را گلدان کنیم.







من زندگی را بیشتر از سیگار دوست دارم!


با اعتیاد به دخانیات هر روز یک قدم به مرگ نزدیکتر میشویم .












انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۵۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
احسنت بر شما