از کاپ قهرمانی جام حذفی در شلمچه رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: مراسم میثاق ورزشکاران با شهدا و رونمایی از کاپ قهرمانی جام حذفی در شلمچه از مهمترین برنامه ها ی فرهنگی فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر است.

امین صابری افزود: مراسم میثاق ورزشکاران با شهداروز امروز  هشتم خرداد با اجرای برنامه هایی متنوع برگزار که در نهایت کاپ قهرمانی توسط فرزندان شهدای مدافع حرم منیعات و عسکری فرد رونمایی می شود.

وی رژه ورزشکاران و اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران رشته های اسکیت، تکواندو و کنگ فو و کبدی، اجرای سرود ویژه برنامه گرامیداشت آزادسازی خرمشهر گروه نواهای آیینی حرا، تجلیل از ۲۰ نفر از عوامل سازنده استادیوم و برگزاری فینال جام حذفی از شرکت نفت و گاز اروندان و از منطقه آزاد اروند را از جمله برنامه های فرهنگی ورزشی اجرا شده در روز برگزاری مسابقه برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر با بیان اینکه در طول برگزاری مسابقه شخصیت های مهم ورزشی و معنوی شهرستان به همراه عوامل برگزاری این مسابقه در خرمشهر تجلیل می شود، افزود: از پیشکسوتان ملی پوش فوتبال، خانواده شهدا، رزمنده پیشکسوت ورزشی و جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.