مخالفت فرکی با جدایی ملی پوشان سایپا

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا، با جدایی آندارنیک تیموریان و مهدی ترابی مخالف است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از آن که هفته قبل حسین فرکی با نظر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سایپا، به عنوان سرمربی جدید نارنجی پوشان پایتخت انتخاب شد، فعالیت های این مربی برای حفظ بازیکنان کلیدی سایپا و  جذب نفرات مورد نظر آغاز شد.

فرکی در نخستین گام با جدایی 2 هافبک ملی پوش تیمش مخالفت کرده و از مسئولان باشگاه خواسته ضمن حفظ آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان، رضایت نامه مهدی ترابی هافبک جوان این تیم را برای هیچ تیمی صادر نکنند.

قرارداد آندو تیموریان با سایپا به پایان رسیده است. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی، از فهرست نهایی کی روش برای 2 بازی دوستانه تیم ملی مقابل مقدونیه و قرقیزستان خط خورده و به همین دلیل فرصت بیشتری نسبت به سایر ملی پوشان برای مذاکره با تیم های خواهان خود دارد.

استقلال آندو تیموریان را به عنوان جدی ترین آلترناتیو امید ابراهیمی در نظر گرفته و پس از فینال جام حذفی، مذاکره با وی را آغاز خواهد کرد اما حسین فرکی که سابقه کار با آندو در تیم ملی بزرگسالان و امید را دارد، از مسئولان باشگاه خواسته به هر شکلی که شده قرارداده تیموریان را تمدید کنند.

همچنین مهدی ترابی هافبک جوان خودروسازان، مدنظر سرخابی های پایتخت قرار گرفته اما با توجه به این که سه فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد، فرکی به هیچ وجه با جدایی این بازیکن موافقت نمی کند.

سرمربی جدید سایپا برای درخشش این تیم در لیگ شانزدهم و به دست آوردن سهمیه آسیا، درصدد بستن تیمی قدرتمند است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار