معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان در آستانه تعطیلات تابستان برای پذیرایی از گردشگران و مسافران آماده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی زاده در جلسه کارگروه تخصصی ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: هماهنگی های لازم برای تعمیر خودپردازها و تامین اعتبار مراکز مذکور ، تامین آرد و نظارت بر پخت نان توسط نانوایان ، تامین سوخت جایگاه های بنزین و سی ان جی و نظارت بر سرویس های بهداشتی مراکز مذکور ، امداد رسانی به خودروها و اعزام گروههای سیار به جاده های مواصلاتی انجام شده است.

وی گفت: بازدید از کیفیت خدمات ، بهداشت و نرخ اماکن اقامتی و واحدهای پذیرایی بین راهی و مجتمع های آب درمانی و صنوف مختلف برای رفاه حال گردشگران انجام شده و نظارت های لازم توسط شرکت آب منطقه ای درمورد رفع نواقص آب های گرم سنتی و رعایت ظرفیت و بهداشت مراکز مذکور انجام می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: اداره کل محیط زیست استان نیز برای آماده سازی موزه تاریخ طبیعی و چاپ بروشور و معرفی مناطق حفاظت شده و طبیعت گردی انجام می دهد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.