رئيس شعبه دوازده دادگاه حقوقي شهر كرمان گفت: به زوج هاي جوان توصيه مي شود با بروز هر نوع اختلاف با يكديگر آن را به پدر ومادر واطرافيان ونزديكان خود منتقل نكنند.

. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محمد شفیعی افزود: زن وشوهر نباید با كوچكترین اختلافی با هم، آن را با پدر ومادر خود در میان بگذارند،اختلاف بین زوجین خصوصاً در روزهای آغازین زندگی مشترك امری كاملاً طبیعی است.

وی افزود:گلایه های زن وشوهر از یکدیگر وخانواده های طرفین ونزاع های لفظی اولین زمزمه های اختلاف را بین زوجین نجوامی كند واین نوع اختلافات تا به گوش اطرافیان واشخاص دیگر نرسیده است مشكلی حاد ایجاد نمی كند ودامنه ی منازعه وكشمكش ها به همان جا خاتمه می یابد ودر اكثر موارد به صلح وسازش وبه عبارتی ختم به خیر می گردد.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد:اما هنگامی كه اخبار این نوع اختلافات به اطرافیان برسد پای دخالت دیگران را به زندگی آنا ن باز می كند وعنان واختیار زندگی را از زوجین می رباید وزوجین سوار برموجی می شوند كه هیچ اختیاری از خود ندارند وسرانجام كشتی زندگی آنان غرق خواهد شد.

این مقام قضائی تاکید کرد: به زوج های جوان توصیه می شود با بروز هر نوع اختلاف با یكدیگر آن رابه پدر ومادر واطرافیان ونزدیكان خود منتقل نكنند وحتی اگر چنانچه دلخوری شدیدی هم از همسر خود دارند در حضور دیگران كاملاً روابط خود را صمیمی ودوستانه جلوه دهند تا زمینه پرسش وسوال برای دیگران فراهم نشود زیرا در بین اطرافیان معمولاً افرادی كنجكاو وجود دارند كه با مشاهده برخورد سرد زوجین با هم در صدد سوال ورسیدن به وجود اختلاف وانتشار آن به سایرین هستند

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار