شهرداری سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ساخت پارکینگ طبقاتی با هم مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهردار سمنان در نشست با دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مقوله سلامت در جامعه مقوله بسیار مهمی است و شهرداری تلاش می کند تا در ارتقاء سلامت شهروندان نهایت همکاری را با دانشگاه داشته باشد.

حسین موسوی افزود: هر چه فاصله بین دانشگاه ها با نهادها و ارگان ها کمتر شود کار علمی تر انجام شده و مردم خدمات بهتری دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری سمنان تلاش می کند تا معضلات و مشکلات موجود در مدیریت شهری  در حوزه سلامت نظیر صدور جوازها را برطرف کند و نباید دغدغه مالی در این بخش وجود داشته باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم در این نشست صمیمی گفت: چند سال قبل معضل مهم استان در حوزه سلامت بود اما هم اکنون این حوزه یکی از افتخارآمیزترین حوزه هاست.

دکتر مهدی شادنوش از وجود 36 پروژه نیمه تمام از دولت های قبل در بخش سلامت خبر داد و افزود: از این تعداد پروژه هم اکنون 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 1320 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و تنها پروژه باقیمانده پروژه سوانح و سوختگی و سرطان است.

وی ابراز امیدواری کرد: این پروژه 12 هزار مترمربعی هم در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

شادنوش از برطرف شدن مشکلات ساختمانی و جوازی این دانشگاه از سال 1330 در همه شهرستان های استان خبر داد و افزود: این موفقیت با مساعدت و همکاری شهرداری های گرمسار، مهدیشهر و دامغان حاصل شده و امیدواریم مشکلات موجود در شهر سمنان هم با حضور شهردار جدید برطرف شود.

وی همچنین خواستار همکاری و مساعدت شهرداری برای تکمیل پروژه کلینیک تخصصی در شهر سمنان شد.

یکی دیگر از مقوله های مطرح شده در این نشست مشکلات ترافیکی ایجاد شده در محدوده بیمارستان کوثر بود که مقرر شد در راستای ایجاد رفاه برای شهروندان و کاهش مشکلات و بار ترافیکی در این محدوده ، شهرداری سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان با مشارکت بخش خصوصی یک پارکینگ طبقاتی در جنب این بیمارستان احداث کنند.
سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این پروژه می توانند به بخش مشارکت های شهرداری سمنان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: ساخت ، پارکینگ ، طبقاتی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار