در برنامه برندینگ شهری ۱۳ شهر استان مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته ا ست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : در این طرح ظرفیت و ویژگی های مخصوص هر شهر شناسایی شده است.

مانی فر افزود : این پروژه راهکاری مناسب فراهم می کند تا بتوان با ایجاد رویداد متناسب با توانایی و قابلیت هر شهر مدیران، مسئولین، رسانه ها و گردشگران را به شهرهای کوچک دعوت کرده و موجبات توسعه و رشد آنها را فراهم کرد.

وی اضافه کرد : برای تکمیل این برنامه قراردادی با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منعقد شده و موارد مربوط به آن در حال پیگیری و انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تقویت هتل آپارتمانها در قزوین گفت :به جای صرف هزینه های کلان و تعریف پروژه های بلند مدت برای احداث هتل های چند ستاره می توان با تقویت هتل خانه و هتل آپارتمانها و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمانی کوتاهتر پذیرای گردشگران و مهمانان بود.

مانی فر بیان کرد: ذهنیت ما برای ساخت هتل همواره احداث هتل های چند ستاره است که تکمیل و راه اندازی آن مستلزم صرف زمان طولانی و هزینه های بسیار کلان است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار