امیدوارم اگر تلاشمان منجر به کسب سهمیه در المپیک برای شنای ایران نشد حداقل رکوردهای ملی را کاهش دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمال چاووشی فر کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنای ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی ایران با حضور 5 شناگر تمرینات خود را در آبان ماه سال 94 برای کسب سهمیه المپیک آغاز کرد که متاسفانه با توجه به مشکلات مالی فدراسیون اکثر برنامه های کادرفنی به اجراء در نیامد و این امر باعث شد که به آمادگی اعضای تیم در مسابقات دبی لطمه وارد کند.

وی ادامه داد: مسلما اگر برنامه ها اجراء می شد خیلی شرایط بهتری برای ما در دبی رقم می خورد و به رکوردهای کسب سهمیه خیلی نزدیک می شدیم ولی متاسفانه مشکلات مالی فدراسیون باعث شد که برنامه ها اجرایی نشوند.

جمال چاووشی فر افزود: در سال 95 پس از مسابقات دبی قرار بود تیم به مجارستان اعزام شود و همچنین اردوی ارتفاع نیز برگزار گردد که متاسفانه به علت مشکلات مالی فدراسیون اردوی ارتفاع کنسل شد، اردوی دو ماهه مجارستان به اردوی یک ماهه تبدیل شد و این ها مشکلاتی است که در راه کسب سهمیه المپیک پیشروی تیم ملی ایران بوده و می باشد.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنای ایران اظهار داشت: روز چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه برای حضور در مسابقات شنای مجارستان که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد به این کشور می رویم، قرار بود در اردوی مجارستان چند مسابقه تدراکاتی داشته باشیم که به علت دیر رفتن به این کشور دیدارهای تدارکاتی لغو شد و هیچ مسابقه دوستانه ایی قبل از مسابقات اصلی که در تیرماه می باشد نداریم.

جمال چاووشی فر در پایان گفت: امیدوارم اگر به المپیک راه پیدا نکردیم، حداقل رکوردهای ملی را به طور چشمگیری کاهش دهیم و برای فینال مسابقات آسیایی آماده شویم.



انتهای  پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار