رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: اصغر نائینی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به عنوان سرمربی تیم‌های منتخب والیبال اردبیل انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر فلاحی افزود: به منظور حضور پرقدرت تیم‌های منتخب والیبال نوجوانان و جوانان استان اردبیل در مسابقات کشوری و صعود به لیگ‌های بالاتر، بنا به پیشنهاد کمیته مربیان هیئت والیبال استان اردبیل و با مذاکرات صورت گرفته، اصغر نائینی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران، با عقد قرارداد به عنوان سرمربی تیم‌های منتخب نوجوانان و جوانان استان اردبیل انتخاب شد.

وی گفت: در مرحله اول تمرینات و اردوی آمادگی تیم منتخب نوجوانان والیبال استان اردبیل با حضور سرمربی جدید روزهای پنجشنبه و جمعه در خانه والیبال اردبیل برگزار شد که خوشبختانه توانستیم با مساعدت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خوابگاه خانه والیبال اردبیل را افتتاح کنیم که با تجهیز خانه والیبال به خوابگاه، دیگر مشکلی در زمینه اسکان بازیکنان نداریم.

فلاحی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای کیفی کردن ورزش والیبال در اردبیل صورت گرفته است، افزود: کارگاه آموزشی تکنیک‌های پایه والیبال با حضور جواد مهرگان، دبیر کمیته آموزش فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در اردبیل به مدت دو روز برگزار شد که دراین دوره آموزشی حدود 70 نفر شرکت کردند.

وی افزود: کلاس‌های داوری درجه 3 و کلاس مربیگری نیز به منظور افزایش سطح کیفی و علمی والیبال استان اردبیل در ماه‌های آینده در اردبیل برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفتر هیئت والیبال استان واقع در خانه والیبال، برای این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.