آخرین شرایط خرمشهر یک روز مانده به فینال جام حذفی تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جام حذفی به نام یادواره آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده و این شهرستان بهترین گزینه برای میزبانی فینال این رقابت است که جای تشکر و قدردانی برای این تصمیم ارزشی دارد.

فرامرز کیانی‌زاده افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار مردمی است که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن و ناموس خود مردانه به استقبال شهادت رفتند و حماسه های غرورآفرینی رقم زدند.

وی گفت: قرار است فینال رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور برای ادای دین به خرمشهر و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا هر ساله در این شهرستان برگزار شود و این کمترین کاری است که ما برای ارج نهادن به رشادت‌ها و از جان گذشتگی های مردم شریف خرمشهر می توانیم انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به ظرفیت 15 هزار نفری و گنجایش کم ورزشگاه خرمشهر و گرمای هوا از تماشاگران عزیزی که قصد دارند از شهرستانهای اطراف به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، درخواست می‌شود از حضور در ورزشگاه خودداری کرده و بازی را در منزل تماشا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.