آدم های این نمایش نقش های چالش برانگیزی هستند به دلیل آنکه هیچ کدام آدم معمولی نیستند.

بهار کاتوزی بازیگر نمایش «صور اسرافیل» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در  رابطه با متن نمایشنامه صور اسرافیل عنوان کرد: من بسیاری از متن های سیاوش پاکراه را خوانده ام و معتقد هستم صوراسرافیل بهترین متن اوست و فضای بسیار جذابی دارد. این متن با نگاهی به سه گانه" آگوتا کریستف "نوشته شده که آن را هم بسیار دوست دارم. به نظرم سیاوش پاکراه به بهترین شکل از آن استفاده کرده و یک فضای جنگ زده را ترسیم نموده است.
 
وی درباره نقشش اظهار داشت : آدم های این نمایش نقش های چالش برانگیزی هستند به دلیل آنکه هیچ کدام آدم معمولی نیستند. هر کدام نوعی دیوانگی دارند.جنس متن و اجرا نیز طوریست که باید شخصیتی را برای خود بسازی و با قاعده ی این کار آن را بازی کنی. این کار هم خطرناک است و هم جذاب. و برای من این جذابیت بود که غلبه کرد. البته در این مدل کارها را باید روی مرز حرکت کنی و این غیرعادی بودن جذابش میکند. 

بازیگر و نویسنده نمایش "کامنت" راجع به همبازی شدن با بازیگر کودک گفت : من تا بحال با کودک کار نکرده بودم به همین دلیل برای این کار استرس زیادی داشتم چون حجم دیالوگهای ایلیا و حضورش در صحنه از همه بیشتر است .کار هم بسیار سخت است .نمیدانستم چطور یک بچه می تواند از پس آن بر آید! اما ایلیا به شدت باهوش و فوق العاده است.الان به نظرم بهترین گزینه برای این  نقش است و حتی به کیفیت کار اضافه می کند.

وی درباره همکاری با عامر مسافر آستانه افزود : من چند سال پیش کاری را به اجرا بردم که عامر مسافر آستانه برای من بازی کرد و الان من برای او بازی میکنم . خیلی راضی ام . روحیه،جاه طلبی و ایده پردازی های فوق العاده ای دارد.
 
کاتوزی در توضیخ نمایش و پیش بین اش از بازخورد تماشاگران گفت: جنگی که در این نمایش وجود دارد جنگی از جنس بی زمانی و یا حتی آخرالزمانی است که ما اصلا آن را نمی بینیم. ما شاهد تبعات آن را در این آدمها هستیم ،آدم هایی که شبیه آدم های اطراف ما نیستند .با طراحی صحنه و ویژگی های خاص عامر مسافر آستانه امیدوارم که تماشاچی را سورپرایز کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.