معاون وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی مدعی شد پس از آغاز بحران سوریه، برای «نجات آخرین خانواده یهودی» در حلب، سفری به این کشور داشته است.

ادعای مقام صهیونیست: در سال‌های اخیر سفری به سوریه داشتمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هاآرتص، ایوب کارا، معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی، مدعی شد که در سالهای اخیر که بحران داخلی در سوریه آغاز شده است سفری به سوریه داشته است.

کارا، که در یک مراسم در شهر برشوه در سرزمین های اشغالی صحبت می کرد،گفت: اوضاع بسیار خطیر و دشوار بود به طوریکه هیچکدام از شما نمی توانید تصور آن را داشته باشید.اگر آنجا حضور داشتید به طور کلی شما با جهانی دیگر روبرو بودید. زمانی که شما از اسرائیل به لبنان یا سوریه می روید می توانید تفاوت را احساس کنید.

زمانی که از کارا پرسیده شد که وی چگونه به سوریه رفته است وی از ارائه هرگونه جزئیات طفره رفت و مدعی شد: من وارد این موضوع نمی شوم من به این خاطر از حلب دیداری داشتم چون می خواستم آخرین خانواده یهودی باقیمانده در آنجا را نجات دهم.

وی درباره شهر حلب گفت: حلب امروز دیگر به شهری متروکه بدل شده است. زمانی که شما وارد آنجا می شوید تصور نمی کنید که آنجا شهر حلب باشد. زمانی 20  هزار خانواده یهودی در حلب زندگی می کردند  و میان یهودیان، دروزی ها و دیگر اقلیت ها نوعی سازگاری وجود داشت.  

زمانی که از وی درباره خطرات این سفر پرسیده شد،گفت: من مردی نیستم که بترسم؛ زیرا معتقدم کسی که اعتقاد دارد ترسو نیست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار