رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد نخبگان استان با مشارکت دانشگاه سیستان و بلوچستان و همکاری سایر دستگاههای اجرایی و دانشگاههای استان در نظر دارد همایش تجلیل از مشاهیر علمی، فرهنگی و ادبی استان را در روزهای 25-27 آذرماه سال جاری همزمان با هفته وحدت اهداف زیر برگزار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،؛مصیب پهلوانی افزود: معرفی هر چه بیشتر و بهتر مشاهیر علمی و ادبی و فرهنگی منطقه به دوستداران دانش و فرهنگ و ادب با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و ادبی، ایجاد فضای نقد و تحلیل در زمینه بررسی و شناخت هر چه بیشتر آثار مشاهیر سیستان و بلوچستان، رویکرد دوباره به سابقه علمی و ادبی مشاهیر و بررسی تاثیر آن بر علم و ادب امروز و الگوسازی و هویت بخشی به جوانان و استعدادهای برتر استان از اهداف و محورهای برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: از این رو از همه پژوهشگران و صاحب نظران داخلی و خارجی دعوت به عمل شود تا با حضور عالمانه و ارسال آخرین دستاوردهای پژوهشی خود، به دبیرخانه همایش مستقر در پژوهشکده مطالعات شبه قاره دانشگاه سیستان و بلوچستان بر رونق این رویداد بزرگ علمی و ادبی بیافزایند.

وی تصریح کرد: این همایش با تاکید بر بزرگداشت مقام فرخی سیستانی شاعر نامدار استان و تجلیل از تعدای از مشاهیر برجسته شیعه و سنی در زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار