تیم فوتبال شهر باران به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ بهروز محمودی، قائم مقام باشگاه شهر باران با اعلام این خبر گفت: این باشگاه به دلیل مشکلات مالی در یک نامه رسمی تیم فوتبال خود را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار کرد تا فصلی نو در تاریخ این باشگاه پرهوادار رقم بخورد.
پیش از این از سوی قائم مقام باشگاه شهرباران اعلام شده بود که آمادگی واگذاری این باشگاه در صورت پرداخت بدهی فصل اخیر به مجموعه شورای اسلامی شهر رشت را دارد.
تیم فوتبال شهرباران فصل گذشته با 37 امتیاز در مکان نوزدهم جدول 10 تیمی قرار گرفت و به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.
امیر عابدینی، نماینده سهامداران داماش گیلان خرداد سال گذشته این تیم را به هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار کرد که امتیاز آن مرداد ماه سال گذشته با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در اختیار شرکت آهن و فولاد لوشان قرار گرفته بود.
یعقوب کنعانی، رئیس هیت مدیره آهن و فولاد لوشان نیز، علی محمودی را به‌ عنوان مدیر عامل این تیم برای انجام امور انتقال و عقد قرارداد با بازیکنان معرفی کرده بود و از آن تاریخ قرار شد تیم به جای داماش با نام شهر باران فعالیت کند.
تیم فوتبال شهر باران درسال 1362با نام استقلال رشت شکل گرفت.
در 33 سال گذشته این تیم به ترتیب با نام های استقلال رشت، استقلال شهرداری رشت، پگاه گیلان، داماش گیلان و شهر باران در مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت.
سید علی افتخاری، امید هرندی، هادی طباطبایی، افشین ناظمی، بهزاد داداش زاده ، علیرضا جهانبخش، محمدرضا مهدوی، افشن چاووشی، پژمان نوری و حسین ابراهیمی از بازیکنان سرشناس این تیم رشتی در چند سال گذشته هستند.
این تیم با نام پگاه گیلان، نائب قهرمانی جام حذفی فوتبال را در کارنامه دارد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.