رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: بنا دلسوز کشتی است و برای به حاشیه نرفتن این رشته المپیکی حق گلایه و انتظار برای بهبود وضعیت را دارد.

کیومرث هاشمی درحاشیه رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: رئیس کمیته ملی المپیک درباره رشته هایی که شانس مدال آوری  در ریو برخوردار هستند گفت: در تمامی المپیک ها  رشته هایی چون کشتی، وزنه برداری و تکواندو مانند سابق از شانس های مدال آوری ورزش کشور ما به شمار می آیند.
در سایر رشته ها مانند بوکس، دوومیدانی و تیراندازی هم  تک ستاره هایی داریم  که شانس کسب مدال در المپیک را دارند. 
 
هاشمی  در خصوص مشکلات محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: از رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی خواسته ام تا هر چه سریع تر به مشکلات محمدبنا رسیدگی کند تا این رشته مدال آور پیش از المپیک دچار حاشیه نشود، البته بنا حق دارد که از وضعیت موجود گله مند باشد. 

وی در خصوص مسابقات دو و میدانی که برای تماشای آن در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب حاضر شده بود گفت: رقابت های جایزه بزرگ دو و میدانی امسال درسطح خوبی برگزار شد اما رئیس فدراسیون دوومیدانی باید با استعداد یابی و نخبه پروری زمینه حضور ورزشکاران را در این رشته فراهم کند.
 
هاشمی افزود: در وضعیت موجود و پیش از شروع بازی های المپیک،  رسانه ها باید به آرام تر شدن جو رشته دوومیدانی کمک کنند تا دیگر در فدراسیون دوومیدانی شاهد بروز هیچ حاشیه ای نباشیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به فعالیت هیئت های استانی در رشته دوومیدانی گفت: مسئولان هیئت های استان ها باید با اعزام دوومیدانی کاران خود به رقابت های مختلف آنها را در مسیر رشد و ترقی قرار دهند.  
 
 
وی بیان کرد: از عملکرد کیهانی در فدراسیون دوومیدانی رضایت دارم وی کارهای فدراسیون طبق برنامه مدون پیش می برد هیچ کم و کاستی در فدراسیون دوومیدانی احساس نمی شود.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار