مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اجرای طرح هدایت خوابگاه های دانشجویی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛در جلسه ای که با حضور مسئول ناحیه بسج دانشجویی و فرماندار شیراز در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد،مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه فرمانداری شیراز برای ساماندهی خوابگاه‌های خودگردان شیراز کار خود را به خوبی آغاز کرده است،گفت:بسیج دانشجویی در فضای دانشگاهی نیز در حوزه‌های مختلفی به کمک دولت و مسئولان دانشگاه شتافته است و هدف از اجرای این طرح افزایش سطح سالم‌سازی محیط خوابگاه های دانشجویی در این استان است.

اسماعیل قزل‌سفلی افزود:بین تیم فرهنگی خود و مسئولان دانشگاهی و سرپرستان خوابگاه ها به منظور مصون سازی محیط فرهنگی و اجتماعی خوابگاه‌ها ارتباطی برقرار کردیم تا به افزایش سالم‌سازی محیط آن‌ها کمک کرده باشیم.

قزل‌سفلی با بیان اینکه در بسیج دانشجویی استان فارس با یک نگاه تخصصی و علمی به بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده‌ایم ادامه داد:محیط دانشگاه باید آرام باشد و ضمن نقش‌آفرینی در حوزه صنعت،به اقتصاد مقاومتی کمک کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس،کارآمدی نظام را یکی از راهبردهای این مجموعه برشمرد و تصریح کرد:برای اقتصاد مقاومتی کارویژه‌هایی را تعریف کرده‌ایم که رصد ظرفیت‌ها، گفتمان‌سازی، آموزش و پیگیری ازجمله آن‌ها است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب آرا و بستر رشد و پیشرفت علمی است گفت: باید با همدلی در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و نباید اجازه داد تا دشمن، اتحاد ملت ایران را از بین ببرد.

انتهاییام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.