اردبیل؛

افزایش ایمنی و سهولت تردد عشایر در محورهای ارتباطی مشگین شهر

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشگين شهر از اقدامات اين اداره در جهت افزايش ايمنی و سهولت تردد عشاير در آستانه كوچ بهاره در محورهای ارتباطی شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ يعقوب محرمی گفت: با توجه به فرا رسیدن زمان مهاجرت و کوچ عشایری از منطقه مغان به ییلاق های مشگین شهر این اداره جهت رفاه حال عشایر اقدامات قابل توجهی در محورهای تحت تردد انجام داده است.

وی به ريزش برداری، تيغ زنی و لايروبی كانالها در طول 46 كيلومتر از محور قطورسويی، شابيل، لنج آباد و شوش بلاغ اشاره كرد و افزود: لكه گيری و رفع افتادگی شانه جاده در محور مشگين شهر به پارس آباد و مشگين شهر به اهر نيز مجموعا به طول 80 كيلومتر انجام گرديده است.

محرمی لكه گيری، كانال زنی و ريزش برداری 8 كيلومتر از محور انزان و 15 كيلومتر از جاده مشگين شهر به آبگرم موئيل و تيغ زنی و موج گيری 4 كيلومتر از محور قشلاق تنگ (ارشق) را از ديگر اقدامات اين اداره در زمينه تردد كوچ عشاير برشمرد.

وی افزود: در طول ايام اين مهاجرت اكيپ های ويژه راهداری اين اداره در محورهای ارتباطی ذكر شده حضور خواهند داشت و آماده ارائه خدمات به عشاير غيور استان می باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.