مدیرکل استاندارد ایلام در خصوص استفاده از کالاهای بدون کیفیت و نشان استاندارد توسط شهروندان در ماه مبارک رمضان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد مددی اعلام کرد: شهروندان در شهرهای مختلف استان در ماه مبارک رمضان با رعایت استانداردها جهت حفظ سلامت فردی، بر استاندارد و کیفیت کالاها به ویژه مواد غذایی توجه داشته باشند تا مشکلی بوجود نیاید.

مددی اضافه کرد: اداره کل استاندارد استان ایلام بر اساس قانون، وظایف نظارتی خاصی دارد و در ایام ماه مبارک رمضان نیز که تولید و توزیع مواد غذایی استاندارد و سالم از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است، این نظارت ها را اعمال می کند.

وی از اعزام گروه ‌های کارشناسی این اداره کل به مراکز عرضه و تولید در سطح استان در این ایام خبر داد وافزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اعزام کارشناسان به مراکز عرضه و توزیع در سطح استان آغاز خواهد شد.
مددی اظهار کرد: در این ایام طرح نظارت و بازرسی مراکز صنفی کالاهای پرمصرف مواد غذایی مانند روغن، برنج، زولبیا و بامیه، قند و شکر، پنیر، شیر، ماست، انواع خرما و زعفران انجام می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه کالای غیر استاندارد و بی کیفیت، شکایت خود را از طریق سامانه 10001517اعلام و یا با شماره تلفن 302225955 تماس بگیرند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، استاندارد ، کالا ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.