سرحدی: نبود امکانات عامل اصلی فرصت سوزی در دوومیدانی

دونده دوی 200متر کشورمان گفت:در استان ما هیچ امکانات خاصی در اختیار ورزشکاران این رشته قرار داده نمی شود و این خود عامل از بین رفتن استعدادهای درخشان ورزشکار می شود.

نبلوفر سرحدی در گفت وگو با خبرنگار حوزه پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:سطح  رقابت های جایزه بزرگ با توجه به شرکت نکردن نفرات مطرح از بار فنی بالایی برخوردار نبود.

وی ادامه داد:رئیس فدراسیون دوومیدانی از چند روز پیش به تمام دوومیدانی کاران شرکت کننده در این مسابقات اعلام کرده بود که نفرات اول تا سوم  مسابقات جایزه بزرگ  را به رقابت های شانس کسب سهمیه المپیک اعزام خواهند شد اما متاسفانه بعد از این مسابقات مسئولان فدراسیون دوومیدانی به من اطلاع دادند که رکوردم در این رقابت ها رضایت بخش نبوده است به همین خاطر جز نفرات اعزامی به رقابت های ارض روم و جام کازانف که از مراحل شانس کسب سهمیه المپیک هستند بازماندم .


دونده 200متر کشورمان گفت: امیدوارم کیهانی در فدراسیون دوومیدانی موفق باشد  و به بهتر شدن این رشته در سالهای آینده کمک کند.

وی همچنین خواستار کمک رئیس فدراسیون  به ورزشکاران شهرستانی شد و افزود:  در استان ما هیچ امکانات خاصی در اختیار ورزشکاران این رشته قرار داده نمی شود،تا بتوانیم تمریناتمان را انجام دهیم و این خود نیز موجب فرصت سوزی و از بین رفتن استعدادهای درخشان می شود.


سرحدی در پایان یادآورشد: امیدوارم دوومیدانی  کاران کشورمان در المپیک موفق باشند و بتوانند نتایج قابل قبولی در این رقابت های مهم برای میهن عزیزمان کسب کنند.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار