نشست خبری دوتیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان پیش از بازی فینال جام حذفی کشور ، ظهر امروز در هتل پارس کاروانسرا آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست خبری دوتیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان پیش از بازی فینال جام حذفی کشور ، ظهر امروز در هتل پارس کاروانسرا آبادان برگزار شد.

مضلومی: کسی که باید طلبکار باشد ما هستیم
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش در فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که در این خاک مقدس که شهدای زیادی را در راه میهن عزیزمان تقدیم انقلاب کرد حضور پیدا کرده‌ایم.

مظلومی افزود: امروز در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که دو بازی در آسیا به انجام رسانده و از آمادگی خوبی برخوردار است و اگر قرار باشد تیمی از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کند ما هستیم، زیرا 16 روز دور از شرایط مسابقه قرار داریم.

وی عنوان کرد: کار سختی است که بتوان یک تیم را در شرایط مسابقه نگه داشت و اگر کسی بخواهد طلبکار باشد ما باید اعتراض کنیم.

سرمربی تیم استقلال تهران عنوان کرد: رقیب سرسختی را در بازی امروز در مقابل خود داریم اما آمده‌ایم تا جام را از آن خود کرده و به هواداران خود تقدیم کنیم.

 گل محمدی :با تمام وجود بازی می‌کنیم
همچنین، یحیی گل‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به در خواست این باشگاه در تعویق این بازی اظهار کرد: متأسفانه ما زمان کافی برای آماده‌سازی تیم برای بازی فینال نداشتیم و دو بازی سنگین را در آسیا پشت سر گذاشتیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهر خرمشهر و میزبانی این شهر در فینال گفت: بابت مکان بازی خوشحال هستیم که در چنین شهر مقدس و حماسه‌سازی حضور پیدا کرده‌ایم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل سنگینی بازی‌ها در آسیا، نتوانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم.

گل‌محمدی افزود: در بازی عدالت برقرار نیست همه چیز بازی باید در شرایط برابر باشد اما در این بازی اینگونه نیست، همچنین تیم ذوب آهن هم به لحاظ محرومیت رحمتی و نیز زمان بازی با مشکل مواجه است.

گل‌محمدی اظهار داشت: همه چیز ظاهراً دست به دست هم می‌دهد که یک تیم قهرمان شود با این حال با تمام وجود بازی می‌کنیم و همه مسائل رخ داده را فراموش می‌کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.