آبادان؛

شعار هواداران سرخ علیه استقلال در ورزشگاه خرمشهر

تعدادی از هواداران پرسپولیس که با در دست داشتن پرچم های قرمز و در حمایت از ذوب آهن برای دقایق شعارهایی علیه استقلال تهران سر دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛علیرضا فغانی داور وسط این دیدار به همراه کمک های خود با لباس شخصی در زمین چمن حاضر شدند و شرایط زمین و همچنین ورزشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

تیم داوری این دیدار در کنار کاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان، عکس یادگاری گرفتند.

بازیکنان ذوب آهن زودتر از استقلالی ها وارد زمین چمن حاضر شدند و با قدم زدن، خود را با شرایط و فضای ورزشگاه هماهنگ کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در کنار سعید آذری مدیرعامل این باشگاه به زمین آمد و مورد حمایت هواداران اصفهانی قرار گرفت.سکوی که برای اهدای کاپ قهرمانی در نظر گرفته شده در گوشه ای از ورزشگاه درحال آماده سازی است.

محمدرضا ساکت عضو هیات رئیسه سازمان لیگ به همراه غلامرضا بهروان مسئول مسابقات سازمان لیگ و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در ورزشگاه حضور دارند و شرایط را بررسی می کنند.

هواداران استقلال سجاد شهبازاده و خسروی حیدری که به دلیل محرومیت در این دیدار غایب هستند، مورد حمایت قرار دادند.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی و محبوب افراسیاب رئیس کمیته اخلاق نیز اعلام کرده اند که تمامی مصاحبه های صورت گرفته پیش و بعد از این دیدار و اتفاقاتی که در خلال فینال جام حذفی رخ خواهد داد به صورت کامل مورد بررسی کمیته های ذیربط قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.