عاموس یادلین: برای اسرائیل، ایران و متحدانش از داعش خطرناکترند

یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی، ایران و متحدانش را اصلی‌ترین تهدید برای این رژیم دانست و تاکید کرد کناره‌گیری رئیس جمهور سوریه به نفع تل‌آویو است.

عاموس یادلین: برای اسرائیل، ایران و متحدانش از داعش خطرناکترندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یکی از مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی، ایران و متحدانش را اصلی‌ترین تهدید برای این رژیم دانست.

عاموس یادلین افزود: ایران و متحدانش برای اسرائیل از داعش خطرناکتر هستند و باید از انتقال سلاح از ایران برای حزب الله جلوگیری کرد؛ زیرا این جنبش با قدرت خود به عامل بازدارنده و حامی لبنان تبدیل شده است. 

وی در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت:«کنار رفتن بشار اسد از قدرت به نفع اسرائیل است، هر چند که این مسئله مستلزم مداخله محدود نظامی یا کمک اطلاعاتی (رژیم صهیونیستی) باشد؛ زیرا باقی ماندن او در قدرت باعث قدرت گرفتن محوری می شود که ایران آن را هدایت می کند.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
داعش حتی با وجود تبلیغات رسانه ای معکوس در واقع در خدمت اسراعیل است . این خیلی واضح به نظر می رسد. دنیای امروز ابزار نیرومند جنگی ای دارد به نام رسانه ها بخ خصوص رسانه های پربازدید . بر اسراعیل و بر اعراب باد هدایت و بر تمام آفریدگان خدا باد عدالت و هدایت و صلح و آرامش . ان شاءالله
{لطفا پیام من را در سایت بگذارید اگر بد بود لعنت همه و لعنت خدا بر من باد . اشکالی ندارد . خودم مسئول چیزی که نوشته ام هستم . و شما را ملزم به تقطیع و سانسور و حذف این پیام نمی دانم }
آخرین اخبار