به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه رسول اکبری با اشاره به این مطلب اظهار داشت: در آیندهای نزدیک برای ارائه تمامی خدمات آبفا به مشترکان به صورت الکترونیکی از طریق پرتال شرکت با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان برنامهریزی میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجانغربی گفت: علاوه بر آن برنامهریزی و راهاندازی اپلیکیشن قرائت کنتورهای مشترکان با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و کاهش هزینههای شرکت و تسریع در دستیابی به نقدینگی نیز انجام میشود.
وی از برنامهریزی و اجرای طرح ارائه خدمت در منزل با هدف کاهش سفرهای درونشهری خبر داد و تصریح کرد: این امر سبب کاهش هزینههای شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان میشود.
اکبری با اشاره به اجرای نظام پیشنهادات در شرکت آبفای شهری استان بیان کرد: هدف اجرای آن جلب مشارکت کارکنان و سایر ذی نفعان در فعالیتهای شرکت و مزایای آن، افزایش بهرهوری، کاهش هزینهها و بهبود فرآیندهای انجام کار است.
وی با بیان دستاوردهای و نتایج اجرای نظام پیشنهادات افزود: احراز رتبه سوم نظام پیشنهادات صنعت آب و فاضلاب کشور و نیز صرفهجویی حاصل از اجرای پیشنهادها معادل 103 میلیارد ریال از دستاوردهای آن به شمار میرود. برنامه امسال نیز ارتقاء سرانه پیشنهادات از 1.8 به 2 پیشنهاد به ازای هرهمکاراست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجانغربی با اشاره به انجام پروژههای تحقیقاتی در سال 95 در این شرکت افزود: امسال پنج مورد پروژه پژوهشی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب انجام و علاوه بر آن از تجاریسازی دستاوردهای مراکز دانش بنیان نیز حمایت میشود.
انتهای پیام/ب