فرماندار تویسرکان از داشتن مقام نخست تولید گوشت سفید در استان خبر داد.

تویسرکان مقام اول تولید گوشت سفید استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند اظهار داشت: 110 مرغداری این شهرستان مقام نخست تولیدات گوشت مرغ استان را به خود اختصاص داده است.


وی با اشاره به تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور به منظور ساماندهی حوزه اقتصاد خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام برنامه‌های شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی وجود 4 هزار کارگاه مبل و منبت که به اشتغالزایی 7 هزار و 200 نفر منجر شده اشاره کرد و افزود: ایجاد ظرفیتهای اشتغال مستقیم به نقاط مثبت این شهرستان تبدیل شده است.

فرماندار تویسرکان از توانمندی مردم شهرستان و قدمت بالای فرشبافی در تویسرکان یاد کرد و گفت: جلسات کمیته فرش با هدف احیای این هنر‌صنعت ارزشمند به صورت جدی برگزار و مسائل و نیازها در این زمینه پیگیری می‌شود.

وی از فعالیت بیش از 4 هزار بافنده فرش دستباف در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: یک‎هزار و 500 بافنده فرش عضو تعاونی فرشبافی تویسرکان هستند.

مومیوند، فعال‌سازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‎تعطیل را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست وی یادآور شد: تویسرکان نیز در راستای این مهم با برگزاری جلساتی با حضور مدیران بانک‌های عامل استانی و شهرستانی برای حل مشکلات و فعال‌سازی هر واحد تولیدی بررسی می‌شوند.

وی جذب سرمایه‌گذار به منظور رونق حوزه اقتصاد تویسرکان را از برنامه‌های خود دانست و از ورود این افراد جهت سرمایه گذاری در آینده نزدیک به این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.