روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت 14 خرداد بیست و هفتیمن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

انقلاب اسلامی با تبعیت از امام خمینی (ره) در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: امروز علیرغم فشارهای استکبار جهانی و شیطنت‌های رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی با تبعیت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با دیدگاه استقلال سیاسی در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند.

در این بیانیه آمده است: 14 خرداد یادآور واقعه فراموش ناشدنی است و امت اسلامی غمگین در عروج روح بلند آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این حقیقت همیشه زنده تاریخ است.

عظمت، شأن و جلالت حضرت امام(ره) برای همه جهانیان مسلم است که این مرد الهی با غیرت دینی پیش قدم مبارزه علیه طاغوتیان و استکبار جهانی شد و همانند خورشیدی از آسمان امید ملت ایران ظهور یافت.

این بیانیه می‌افزاید: ملت بزرگوار ایران اسلامی با احساس اینکه پشت و پناهی چون امام عظیم الشأن دارد، با تبعیت از ولی زمان خود با فداکاری و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاد و میدان را از زیاده‌طلبان دنیا گرفت، تا خط امام(ره) یعنی طرفداری از فقرا، ضعفا و عدالت اجتماعی در کالبد نظام دمیده شود و زمینه‌ساز جنبش‌های دیگر در خاورمیانه و دیگر کشورهای اروپایی شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز علیرغم فشارهای استکبار جهانی و شیطنت‌های رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی با تبعیت از فرزند زهرا(س) و جانشین به حق حضرت امام خمینی(ره) با دیدگاه استقلال سیاسی در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانگداز امام عزیز، دوشادوش رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تسلیت بزرگ نیمه خرداد، پیمان مجدد می‌بندد تا در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام(ره) و شهدا رهرو خط امام امت(ره) و پیرو منویات فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای تحقق عدالت اجتماعی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گام بردارد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار