رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مزایای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در این استان یکی از مزایا را بازگشت 18 واحد تولیدی با ظرفیت بالای 50 درصد به چرخه تولید ذکر کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی واحدهای تولیدی شهرستان بویراحمد با اشاره به برگزاری نشست‌های ستاد رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این نشست‌ها تاکنون خروجی خوبی در استان داشته است.
 
این مسؤول گفت: استاندار و سایر مسؤولان ارشد استان که عضو این کارگروه هستند با همه توان پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار در استان بوده و تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و برخی از واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال به چرخه تولید بازگشته‌اند.
 
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: همچنین با راه‌اندازی این واحدهای راکد و نیمه‌فعال در زمینه اشتغال‌ نیز دستاوردهای خوبی نصیب استان شده است.
 
وی بیان کرد: با خروجی اثرگذار ستاد رفع موانع تولید در استان توانسته‌ایم در مورد تعداد 600 نفر از کارگران واحدهای تولیدی تثبیت اشتغال داشته باشیم.
 
این مسؤول گفت: با بانک‌ها برای رفع مشکلات اعتباری واحدهای تولیدی مشکل‌دار تاکنون به تفاهم خوبی رسیده‌ایم و برخی از بانک‌ها همکاری لازم را با ستاد داشته‌اند.
 
دیودیده اظهار کرد: همچنین با برگزاری این نشست‌ها و تصمیماتی که اتخاذ شده توانسته‌ایم تعداد 18 واحد تولیدی را با ظرفیت بالای 50 درصد به مدار تولید وارد کنیم که برای استان در زمینه تولید و اشتغال‌زایی خبر خوبی به شمار می‌رود.
 
این مسؤول بیان کرد: مصوبات بسیار خوبی تاکنون از این ستاد در استان اجرایی شده و اکنون تعداد 95 مصوبه نیز در حال اجرا است و در سال گذشته نیز 220 مصوبه این ستاد اجرایی شد.
 
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقدام و عمل گفت: برای اجرای این مدل از اقتصاد در راستای فرمان مقام معظم رهبری با برگزاری چنین نشست‌هایی و مصوبات عملیاتی در آن‌ها، فرمان رهبری معظم انقلاب بیش از پیش محقق می‌شود.
 
وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما در استان کمک به رشد صادرات است که با رونق واحدهای تولیدی و نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی، به این مهم دست خواهیم یافت.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.